من اگر جای خدا بودم هیچ نعمتی را از هیچ انسانی در زمین نمیگرفتم ، تمام انسان ها را برخوردار میکردم .به انسانها چه در زمین و چه پس از مرگ رفاه و آسایش میدادم و به هیچ کس وعده جهنم نمی دادم. و جلوی انسان تا ابد زیبا ست...
ما را در سایت انسان تا ابد زیبا ست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 17:22